Korszerű telefonos ügyintézés a Dégáznál

Korszerű telefonos ügyintézés a Dégáznál. Délmagyarország, (95) 221. p. 4. (2005)

A teljes szöveg eléréséhez kattintson a Cikk URL mezőben található linkre.
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Cikk URL: http://digit.bibl.u-szeged.hu/00000/00099/02005/00221/dm_2005_221_004.pdf
Dátum: 2005. szeptember 21.
Címváltozat: Délmagyarország
Évfolyam: 95
Szám: 221
Oldalak: p. 4
Nyelv: magyar
Kulcsszavak: Dél-Alföld, Szeged, Eseménynaptár Szeged 2005. 09., Közszolgáltatás telefonos ügyfélszolgálat, Dégáz Rt.
Megjegyzések: 2005. szept. 20.
A feltöltés ideje: 2019. nov. 29. 15:28
Utolsó módosítás: 2019. nov. 29. 15:28
URI: http://dmarchiv.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/135289
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet