Romlott a minőség vagy javult az ügyintézés? : Reklamációk nyomában a szegedi üzletekben

Horuczi, Mária: Romlott a minőség vagy javult az ügyintézés? : Reklamációk nyomában a szegedi üzletekben. Délmagyarország, (57) 130. p. 3. (1967)

A teljes szöveg eléréséhez kattintson a Cikk URL mezőben található linkre.
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Cikk URL: http://digit.bibl.u-szeged.hu/00000/00099/01967/00130/dm_1967_130_003.pdf
Dátum: 1967. június 04.
Címváltozat: Délmagyarország
Évfolyam: 57
Szám: 130
Oldalak: p. 3
Nyelv: magyar
Kulcsszavak: Fodor Pál, Vásárlói panasz Szeged 1967, közellátás
A feltöltés ideje: 2018. szep. 27. 15:37
Utolsó módosítás: 2018. szep. 27. 15:37
URI: http://dmarchiv.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/68932
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet