Nők és szexualitás a televiziós reklámokban. Vizuális rendszerváltás a médiában

Nők és szexualitás a televiziós reklámokban. Vizuális rendszerváltás a médiában. Délmagyarország, (89) 236. p. 8. (1999)

A teljes szöveg eléréséhez kattintson a Cikk URL mezőben található linkre.
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Cikk URL: http://digit.bibl.u-szeged.hu/00000/00099/01999/00236/dm_1999_236_008.pdf
Dátum: 1999. október 09.
Címváltozat: Délmagyarország
Évfolyam: 89
Szám: 236
Oldalak: p. 8
Nyelv: magyar
Kulcsszavak: Mikó Anna
A feltöltés ideje: 2019. okt. 21. 10:21
Utolsó módosítás: 2019. okt. 21. 10:21
URI: http://dmarchiv.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80535
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet