Többet érdemelnek a vásárlók : Kiszolgálás és szolgáltatás a szegedi üzletekben

Szávay, István: Többet érdemelnek a vásárlók : Kiszolgálás és szolgáltatás a szegedi üzletekben. Délmagyarország, (61) 274. p. 5. (1971)

A teljes szöveg eléréséhez kattintson a Cikk URL mezőben található linkre.
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Cikk URL: http://digit.bibl.u-szeged.hu/00000/00099/01971/00274/dm_1971_274_005.pdf
Dátum: 1971. november 20.
Címváltozat: Délmagyarország
Évfolyam: 61
Szám: 274
Oldalak: p. 5
Nyelv: magyar
Kulcsszavak: Farsang Lászlóné, közellátás
Megjegyzések: Farsang Lászlóné, a kereskedelmi osztály vezetőjének előadása
A feltöltés ideje: 2019. már. 20. 11:21
Utolsó módosítás: 2019. már. 20. 11:21
URI: http://dmarchiv.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/93624
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet